Mój Gmail

czwartek, listopada 08, 2007

Nowy Gmail

Od dzisiaj moje konto dostępne jest w nowej, ulepszonej wersji. Po kilku chwilach użytkowania prawdę mówiąc mam mieszane uczucia. Przede wszystkim jestem rozczarowany nowym interfejsem zarządzania kontaktami - jest wolny, a jego układ nie przypadł mi do gustu. Poza tym zwiększenie szybkości Gmaila jest dyskusyjne. Owszem, przechodzenie między wiadomościami wydaje się być szybsze, ale za to wyświetlanie ich listy, a także przechodzenie między etykietami już takie nie jest. To jednak tylko moje subiektywne odczucie. Jak na razie nie mam zamiaru korzystać z odnośnika Older version, który przywraca starszą wersję interfejsu. Inne nowości, które zauważyłem to zmiana wyglądu menu More actions oraz dodanie w nim opcji Filter messages like these, która ułatwia stworzenie nowego filtra wiadomości. Nowa wersja interfejsu Gmail dostępna jest tylko w wersji English US.